دلایل اُفت شاخص بورس| دلار صعودی شد| بهبود شرایط تأمین نهاده‌های دامی از هفتۀ آینده

22:30 - 15 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۲۷۰۷
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص لزوم عرضه کامل فولاد و سیمان در بورس کالا، بهبود شرایط تأمین نهاده‌های دامی، دلایل اُفت شاخص بورس و زمان واریز یارانه نقدی مهرماه در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص لزوم عرضه کامل فولاد و سیمان در بورس کالا، بهبود شرایط تأمین نهاده‌های دامی، دلایل اُفت شاخص بورس و زمان واریز یارانه نقدی مهرماه در منتشر شده است.

واسطه‌ها در کمین غیرشفاف شدن مبادلات| لزوم عرضه کامل فولاد و سیمان در بورس کالا

رئیس پیشین سازمان نظام‌مهندسی استان تهران به سیاست گذاران بازار فولاد کشور هشدار می‌دهد که واسطه‌ها در کمین غیرشفاف شدن مبادلات کشور به خصوص در حوزه فولاد هستند و از این رو باید زمینه رشد عرضه محصولات فولادی در بورس کالا در راستای ایجاد آرامش در بازار را فراهم کرد.


حذف امضای طلایی با بازارگاه| بهبود شرایط تأمین نهاده‌های دامی از هفتۀ آینده| وعدۀ وزیر صمت به بازگرداندن اختیارات جهاد کشاورزی

رئیس کمیسیون «کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست» مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود نهاده و قیمت بالای آن مربوط به سامانه بازارگاه نیست، بلگه کاهش واردات نهاده کمتر از مقدار مورد نیاز صنعت دام و طیور کشور عامل افزایش قیمت است.


ودیعه مسکن؛ مُسکن درد مستأجران یا نوش دارویی بعد از جابجایی؟

کارشناس حوزهٔ مسکن انتشار خبر پرداخت وام ودیعه مسکن و جو تبلیغاتی این را یکی از دلایل افزایش اجاره‌بها می‌داند و می‌گوید دیگر در بحبوحه زمان جابجایی مستأجران که به طور معمول فصل تابستان است نیستیم و وام دادن در چنین زمانی به اصطلاح نوش دارویی پس از مرگ سهراب می‌شود.


مدیرعامل شرکت پست: افتتاح حساب بانکی از درب منازل ممکن می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پست اعلام کرد: در حال صحبت و رایزنی با بانک‌ها برای انجام تعدادی از خدمات بانکی از درب منزل هستیم؛ می‌توان از درب منزل مشتریان حساب افتتاح کنند.


دلایل اُفت شاخص بورس| باید از عرضه شرکت‌های ورشکسته و کاغذی در بورس جلوگیری شود

عضو کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس با اشاره دلایل اُفت شاخص بازار سرمایه، گفت: یکی از دلایل این است که برخی شرکت‌های بزرگ در پشت صحنه بورس ارزش سهام خود را بالا بردند و بعد از اینکه سود زیادی در این بازار به جیب زدند، سود موجود را از این بازار خارج کردند.


نرخ خرید و فروش ارز در ۱۵ مهر ۹۹

نرخ خرید و فروش دلار و یورو امروز ۱۵ مهرماه در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی با روند افزایشی روبرو بوده است.


 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *